Hulp op locatie

Het kan wel eens voorkomen dat er een voertuig in de werkplaats staat met een probleem dat zo complex is dat je er zelf niet uitkomt. Als het probleem ook telefonisch of middels een remote-verbinding met onze CLEVER DiagnostiX ServiceDesk niet is op te lossen, dan biedt onze Onsite Diagnose Support oplossing.

Wat is Onsite Diagnose Support?

Maak gebruik van onze diagnose ondersteuning op locatie. Hierbij komt één van onze CLEVER DiagnostiX eXperts naar jouw werkplaats om de juiste diagnose te stellen en/of de reparatie uit te voeren. Liever in één van onze werkplaatsen? Ook dat is mogelijk.

Naast dat onze specialist de werkzaamheden zelfstandig uit kan voeren, kan er ook gekozen worden om samen met jou of jouw collega-technicus de diagnose en/of reparatie uit te voeren. Door juist samen de probleemanalyse te doen, delen we onze kennis en kunde zodat je de volgende keer een dergelijk probleem vol vertrouwen zelfstandig kan oplossen. Wij geloven er namelijk in dat bij het opdoen en integreren van kennis het hoogste resultaat wordt bereikt door ‘simpelweg’ te doen! Het doel hierbij is dat problemen sneller en zelfstandig kunnen worden opgelost, waarbij de kennis binnen jouw werkplaatsteam geborgd wordt.

Onsite Diagnose Support CLEVER DiagnostiX AAES

Wat kost dat?

Voor diagnosewerkzaamheden middels Onsite Diagnose Support geldt een uurtarief van € 88,00.

Maak jij gebruik van één van onze ondersteuningspakketten CLEVER BoX VTS-Comfort of -Premium? Dan ontvang je korting op deze dienst.

Meer weten? Neem contact op met onze specialisten.

Nog meer ondersteuning?

Lees hier hoe wij met ons CLEVER DiagnostiX supportteam technici nog meer kunnen ondersteunen tijdens hun dagelijkse werkzaamheden.

logo

AA-Equipment Support B.V.

1e Tussendijk 17
5705 CG Helmond
Nederland


T: +31 (0) 492 525 717

E: info@aa-equipment.nl 

 

Support:

Neem contact op met onze CLEVER DiagnostiX ServiceDesk:

  T: +31 (0) 85 076 5000

WhatsApp: +31 (0) 6 108 639 30