Technische ServiceDesk

Technische ontwikkelingen volgen elkaar razendsnel op en maakt dat voertuigtechniek steeds complexer en diverser wordt. Daardoor worden de dagelijkse werkzaamheden voor technici ook steeds uitdagender. Heb je jezelf wel eens de vraag gesteld “Is het nog wel reëel om van jezelf, of van je collega’s, te verwachten dat je álles weet van élk merk en type voertuig?”

Wat als het je even ontbreekt aan de juiste kennis en technische informatie van dat specifieke voertuig waar een probleem mee is en/of jij door vakantie of ziekte? Hierdoor kan onnodig veel tijd besteed worden aan het analyseren en oplossen van een probleem of worden werkzaamheden zelfs uitbesteed aan derden. Om de klant tevreden te houden worden gewerkte uren dikwijls niet (volledig) in rekening gebracht. En, is de ‘oplossing’ wel daadwerkelijk dé oplossing?

Durf te vragen

Dit kan slimmer! Hoe? Door ondersteuning van ons CLEVER DiagnostiX supportteam. Met jouw collega’s op afroep, sta je er namelijk nooit alleen voor.

Kom je er even niet uit met jouw (diagnose)apparatuur? Of loop je even vast met een complexe storing? De ervaren techneuten van onze ServiceDesk staan voor jou klaar! Onze techneuten hebben een brede kennis van nagenoeg alle merken auto’s, bedrijfswagens, landbouw- en off-highway voertuigen en vaartuigmotoren.

Wij helpen jou bij vragen ten aanzien van apparatuur en voertuigen, Pass Thru en het digitale serviceboekje. Op zoek naar technische schema’s, componentlocaties en/of handleidingen? Jij vraagt, wij leveren. Onze ServiceDesk helpt ook bij het uitvoeren van een diagnose of configuratie op afstand.

Kennis overbrengen

Onze ondersteuning gaat verder dan alleen het doel om het actuele probleem op te lossen. Onze eXperts dragen hun kennis en kunde over tijdens de ondersteuning. Zo los je een zelfde type probleem de volgende keer vol vertrouwen en plezier volledig zelf op.

Waarbij helpt onze ServiceDesk:

  • Apparatuur Support: Telefonische en online ondersteuning bij technische vraagstukken met betrekking tot gebruik van apparatuur en software.
  • Voertuig Support: Telefonische en online ondersteuning bij technische vraagstukken betreffende comfort-, veiligheids- en powermanagementsystemen.
  • Info Support: Leveren van technische informatie bij technische vraagstukken, zoals elektrische schema’s, componentlocaties en handleidingen.
  • Pass Thru: Hulp bij Pass Thru uitdagingen, zoals accountconfiguratie en gebruik van de fabrikanten websites.
  • Digital Service Book: Ondersteuning bij het invullen van het digitale serviceboekje.
  • Remote Services: Diagnose en systeem- en/of component configuratie op afstand met behulp van CLEVER Remote Interface.

Kan een probleem niet telefonisch of op afstand opgelost worden? Met onze Onsite Diagnose Support krijg je hulp van een van onze eXperts op locatie.

De voordelen van onze technische ondersteuning:

  • Je staat er nooit alleen voor, want je hebt altijd een collega-technicus binnen handbereik.
  • Ondersteuning van de technicus geeft meer vertrouwen en werkplezier.
  • Stel beter en sneller de juiste diagnose.
  • Durf elke uitdaging aan te gaan en houd werk binnen je eigen werkplaats.
  • Bespaar aanzienlijk veel tijd, geld en ergernis, waarbij het voertuig nagenoeg volledig in je eigen werkplaats kan worden gerepareerd.
  • Je klanten worden beter en sneller geholpen, de klanttevredenheid neemt toe én zij komen liever terug naar jou.
  • Je hebt minder verloren en niet facturabele uren, waardoor het rendement stijgt.

CLEVER BoX

Wil jij ook terug kunnen vallen op de hulp van een ervaren ServiceDesk die jou helpt elke technische uitdaging aan te gaan? Dat kan al vanaf € 39,00 per maand. Onze support is ondergebracht in verschillende CLEVER BoX VTS-Pakketten. Kies het VTS-Pakket dat het beste past bij de vraag van jouw werkplaats, en een team van eXperts staat paraat om jou te helpen!

Hulp nodig? Onze ServiceDesk is te bereiken op +31 (0) 85 076 5000 en via WhatsApp +31 (0) 6 108 639 30.

Meer weten over onze ondersteuningsmogelijkheden? Wij helpen je graag met het maken van de juiste keuze voor jouw specifieke situatie.

logo

AA-Equipment Support B.V.

1e Tussendijk 17
5705 CG Helmond
Nederland


T: +31 (0) 492 525 717

E: info@aa-equipment.nl 

 

Support:

Neem contact op met onze CLEVER DiagnostiX ServiceDesk:

  T: +31 (0) 85 076 5000

WhatsApp: +31 (0) 6 108 639 30