aa-equipment-contact-1880

Retouren & service

Je vindt hier antwoord op al je vragen over retouren & service.

Veelgestelde vragen

  • Voldoet je bestelling niet helemaal aan je verwachting of heb je een verkeerd product besteld? Bij AA-Equipment Support heb je de mogelijkheid om je bestelling terug te sturen binnen 30 dagen na factuurdatum. Hierbij is het wel van belang om te vermelden dat je een aankoopbewijs nodig hebt om je geld terug te krijgen of garantie te krijgen.


    Belangrijk: wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte producten worden geweigerd en teruggestuurd.


    Stuur het artikel inclusief een kopie van de factuur retour naar onderstaand adres:

    AA-Equipment Support

    T.a.v. retouren

    1e Tussendijk 17

    5705 CG Helmond


    Een retourzending en verwerking hiervan duurt maximaal 14 dagen. Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct door ons teruggestort op je bankrekening welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt vanaf het moment van overmaken maximaal 5 werkdagen.


    Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Stuur de artikelen die je wenst te retourneren of om te ruilen in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. Niet-identificeerbare retourzendingen worden zo mogelijk teruggestuurd naar de afzender.


    Let op: de retourkosten (dit zijn de kosten die je betaalt voor het terugsturen van de bestelling naar ons) zijn voor eigen rekening.

  • Bij AA-Equipment Support proberen we altijd met onze klanten mee te denken. Mocht je aankoop niet naar wens zijn, dan heb je altijd de mogelijkheid om deze retour te sturen. Hierbij is het wel van belang dat je een aankoopbewijs hebt, zodat wij met je mee kunnen kijken naar het retourneren van je geld of het geven van garantie.


    Belangrijk: wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte producten worden geweigerd en teruggestuurd.


    Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag dat je hebt betaald voor de bestelling direct door ons terug gestort op je rekening. Dit duurt vanaf het moment van overmaken maximaal 5 werkdagen.


    De verzendkosten (dit zijn de kosten die je betaalt wanneer het product vanuit ons naar jou verstuurd wordt) worden alleen terugbetaald wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd. Als er een deel van de bestelling wordt geretourneerd, worden de verzendkosten dus niet teruggestort.

  • Het is uiteraard ook mogelijk om een product om te ruilen. Wil je het product omruilen? Je kunt dit aan onze klantenservice melden via e-mail: webshop@aa-equipment.nl. Vermeld hier duidelijk je naam, bestelnummer en het product waar het om gaat. Dan kunnen wij je zo snel mogelijk helpen.

  • Klopt je bestelling niet? Dit lossen wij zo snel mogelijk voor je op. Neem hiervoor contact op met webshop@aa-equipment of bel +31 (0) 492 52 57 17 en vermeld hier duidelijk je naam, bestelnummer en het product waar het om gaat. Dan kunnen wij je zo snel mogelijk helpen en het voor je oplossen.

  • Alle producten van AA-Equipment Support worden onder garantie van de fabrikant geleverd.

Heb je een andere vraag?

Heb je andere vragen of lukt het bestellen niet? Je kunt op werkdagen van 8.30 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur onze klantenservice bereiken door te bellen naar +31 (0) 492 52 57 17 of via e-mail: webshop@aa-equipment.nl.

aaes-klantenservice
Cookie-instellingen
Selecteer de gewenste cookie-instellingen: