Support

Veelgestelde supportvragen

Voor de meest voorkomende supportvragen, kun je het onderstaande overzicht raadplegen. 

Support autocom

Autocom

1. Autocom ICON / CDP+ software updaten:

Autocom brengt meerdere malen per jaar een nieuwe softwareversie uit. De software zal automatisch gedownload worden in het Autocom-programma, daarna kun je deze installeren. Je kunt de software ook handmatig downloaden via de website van Autocom, via de volgende link:

     Autocom software

Heb je hulp nodig? Neem contact op met onze ServiceDesk.

2. Autocom ICON / CDP+ programma installeren: 

Indien je het Autocom-programma op een laptop wil installeren, dien je de juiste softwareversie te downloaden via de website van Autocom. Dat kan via de volgende link:

     Autocom software

Heb je een actieve licentie? Download de nieuwste versie van de software.
Heb je geen actieve licentie? Download de softwareversie tot wanneer je een actieve licentie had.

3. Meldingen over de veiligheidsdongle: 

     Procedure

4. Systeemvereisten Autocom: 

     System requirements 


Support jaltest

Jaltest

1. Aanvragen nieuwe Expert-code:

     Procedure

 

Support launch

Launch

1. Koppelen SD-kaart Pro 4:

Melding geheugen vol bij X-431 Euro Pro 4? Volg deze procedure voor het correct koppelen van de SD-kaart:

     Procedure

2. Installeren Pro 4 app:

Volg deze procedure indien je de X-431 Euro Pro 4 app opnieuw wilt installeren op jouw Launch-tablet:

     Procedure

3. Geheugen vol Pro 3:

Volg deze procedure indien jouw X-431 Pro 3 de melding geeft dat het geheugen vol is:

     Procedure

4. Installeren Pro / Pro 3 app:

Volg deze procedure indien je de X-431 Pro / Pro 3 app opnieuw wilt installeren op jouw Launch-tablet:

     Procedure

5. Vehicle coverage list:

Overzicht fabrikant database:

     Lijst Voertuigdekking

6. QuickSupport:

Wil je QuickSupport installeren op jouw Launch? Open deze webpagina op jouw Launch en klik op de onderstaande knop om QuickSupport te downloaden:

     QuickSupport

7. Opgeslagen rapporten onvindbaar / vreemde taal:

Oplossing: zet de taal van de tablet via instellingen weer terug naar het Engels.

8. Stekkers die niet in de koffer zitten:

Oplossing: bepaalde OBD1 stekkers ontbreken in de koffer omdat deze niet bestemd zijn voor de Europese markt.

9. Updaten lukt niet:

Oplossing: check of de internetverbinding werkt / gebruik de juiste inloggegevens, deze staan op het codebriefje in de koffer.

 

Overige support

1. Foutcodes

Overzicht van de meest voorkomende foutcodes:

     Foutcodelijst

 

Vraag hulp aan onze ServiceDesk

Staat jouw supportvraag hier niet tussen? Ons CLEVER DiagnostiX supportteam staat voor je klaar:

Icoon clever diagnostix handtekening T: +31 (0) 85 076 5000

Icoon whatsapp WhatsApp: +31 (0) 6 108 639 30

logo

AA-Equipment Support B.V.

1e Tussendijk 17
5705 CG Helmond
Nederland


T: +31 (0) 492 525 717

E: info@aa-equipment.nl 

 

Support:

Neem contact op met onze CLEVER DiagnostiX ServiceDesk:

  T: +31 (0) 85 076 5000

WhatsApp: +31 (0) 6 108 639 30